חמש דרכים לשפר את פרופיל גיידסטאר של העמותה

 

אחד הדברים המשפיעים על אדם האם לתרום לעמותה מסוימת, הוא רמת האמון שלו בעמותה, בהתנהלותה ובאנשיה. לצורך כך הקים משרד המשפטים (יחד עם קרן יד הנדיב, ג'וינט ישראל ואנפיטק) את אתר גיידסטאר, המהווה למעשה סוג של אינדקס מפורט מאוד על העמותות והחל"צים בישראל.

 

חלק מהמידע מתעדכן אוטומטית ממשרד המשפטים, כמו מטרות העמותה, אישור ניהול תקין, מייסדי העמותה וכתובת.
חוץ מזה, יש שטחים נוספים הניתנים לעדכון על ידי נציג העמותה, ועל זה אני רוצה להתעכב בפוסט הזה.

 

אם טרם נרשמתם כנציגים של העמותה שלכם, כדאי שתעשו את זה כבר עכשיו. התהליך הינו פשוט מאוד וחינמי, והוא מצריך מילוי טפסים ושליחתם להנהלת האתר. בסיום ההרשמה תקבלו שם משתמש וסיסמה, ותוכלו לערוך את הפרופיל ולהוסיף דברים.

אז מה הם חמשת הדרכים לשפר את פרופיל גיידסטאר של העמותה?

בואו נסתכל רגע על המסך, כיצד מוצגת העמותה שלכם בתוצאות החיפוש:

גיידסטאר

 

לוגו – בצד ימין יש לכם אפשרות להוסיף את הלוגו שלכם. הלוגו מייצג אתכם, ומעניק לכם עדיפות על אותם עמותות בהם הלוגו לא מופיע.

המידות המומלצות הם: רוחב 112 PX, גובה עד 90 PX. מומלץ מאוד להשתמש בקובץ PNG, המעלים את הרקע הלבן ומטמיע את הלוגו ברקע הטבעי של האתר – אך לא חובה.

 

מטרות העמותה – ישנם פעמים בהם העמותה משנה את מטרותיה, או מתמקדת במטרות דומות, אך לא טורחת לשנות את זה מול רשם העמותות. במקרה כזה, עלול התורם הפוטנציאלי לראות מטרות שונות ממה שהוא מחפש, או ממה שהוא שמע על העמותה עליה הוא עורך בירור. 

אז תעשו טובה לעצמכם, בדקו שמטרות העמותה שלכם מעודכנות, ובמידה ולא אז תעדכנו בהקדם את רשם העמותות במטרות העדכניות.

 

תקנון העמותה – למרות שאני מאמין שהרוב הגדול של הגולשים לא באמת קורא את התקנון של העמותה, הפעולה הזאת מומלצת בשביל לקבל את ה-V התכלת בפינה… כל מה שנדרש מכם הוא להעלות במערכת את הקובץ של התקנון.

 

פעילות העמותה – יש לכם כאן במה חשובה לפרסם את מה שאתם עושים. אל תתקמצנו, פרטו בהרחבה על פעילויות העמותה ועל מה שאתם עושים. הוסיפו תמונות וסרטונים במקום המיועד לכך. 

 

קישורים לאתר שלכם – תחת המדור הארגון ברשת, הוסיפו את האתר שלכם, רשתות חברתיות, יוטיוב וקישור ישיר לדף התרומה. אל תתנו לגולשים שהתרשמו מכם לטובה לחפש אתכם בגוגל.

 

נצלו את שאר המקומות – בהם אתם יכולים לכתוב על עצמכם, פרטו על עצמכם, החזון שלכם, צוות העמותה ופרסים שקיבלתם לאורך השנה. קחו בחשבון שהמידע הזה מופיע באתר רשמי של משרד המשפטים, ונצלו את הבמה הזו לטובתכם. אנשים רבים רואים באתר הזה מקור מהימן, ויש לכם אחלה הזדמנות לפר להם קצת יותר על העמותה בנוסף למסמכים הרשמיים.

 

מוזמנים לשים לינק בתגובות לפרופיל הגיידסטאר של העמותה שלכם 🙂 

Picture of זכריה לנדאו

זכריה לנדאו

עוזר לעמותות לגייס משאבים באמצעות כתיבת תוכן שיוצר נראות מקצועית, מבליט את ההשפעה החברתית, ויוצר מערכת יחסים נכונה מול התורמים.

כל הדרכים להעביר את זה הלאה:

Facebook
Telegram
WhatsApp
Email
Print